dec3

Samarbejde og kommunikation er to nøgleord på enhver arbejdsplads. Vi ved alle sammen, hvor vigtigt det er at arbejde sammen med sine kollegaer, men det sker bedst ved en nem og effektiv kommunikation. Og det er her, at Microsoft Teams kommer ind i billedet.

Microsoft Teams er et oplagt værktøj til samarbejde og en mere organiseret kommunikation på arbejdspladsen. Værktøjet hjælper dig og dit team med at chatte og kommunikere via én platform. Microsoft Teams kan bruges til et hav af forskellige ting. Du kan tilmed oprette en kanal i hvert team, så du har mulighed for at holde styr på dine arbejdsopgaver.

Hvad kan jeg bruge Microsoft Teams til?

Microsoft Teams er et alsidigt værktøj, der giver et væld af muligheder. Du kan blandt andet bruge værktøjet til følgende:

  • Starte en kanal (finde en kanal, du er medlem af): Kanalerne giver dig mulighed for at dele filer, have samtaler og kommunikere med dine kollegaer.
  • Oprette et møde: Planlægge og oprette møder og få styr på, hvad du har af møder de kommende dage eller uger.
  • Ringe til kollegaer og medarbejdere: I Teams kan du ringe til lige den, du ønsker – også selvom de ikke benytter sig af Microsoft Teams. Dog skal virksomheden konfigurere det, før det virker.
  • Ugentlig rapport: Få en ugentlig rapport fra din virksomheds Facebook-side, så du kan holde øje med interaktionen og andre ting, der sker på din kanal.

Microsoft Teams kan bruges til meget mere, så find ud af hvad der fungerer bedst på din arbejdsplads. Læs meget mere om kommunikation med Microsoft Teams her.